Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Pią, 20 Mar 2009, 13:12:31 CET

W dniu 20 marca 2009 11:47 użytkownik harclot <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Czy zdarzają się w Waszych hufcach i chorągwiach "uregulowania wewnętrzne"
> odbiegające od ogólnozwiązkowych instrukcji/regulaminów ?

KSI której jestem członkiem ma dodatkowy wymóg odbycia przez osoby
zdobywające stopień pwd i phm biegu i testu sprawdzającego tzw.
harcerskie wyrobienie, wiedze oglnoharcerską i społeczno-polityczną.
Poprzeczka dla przewodników jest położona odrobinę niżej niż dla
podharcmistrzów.

--
soo