Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Pią, 20 Mar 2009, 13:21:08 CET

> KSI której jestem członkiem ma dodatkowy wymóg odbycia przez osoby
> zdobywające stopień pwd i phm biegu i testu sprawdzającego tzw.
> harcerskie wyrobienie, wiedze oglnoharcerską i społeczno-polityczną.
> Poprzeczka dla przewodników jest położona odrobinę niżej niż dla
> podharcmistrzów.
Rafale,
wasz regulamin nie odbiega (jako prawo powielaczowe). On po prostu
jest zgodny jest z instrukcja system stopni instruktorskich , ktora
zezwala na dodatkowe regulacje
"7.	KSI ma prawo:
(....)przyjąć dodatkowe wymagania na stopnie, wynikające z potrzeb
środowiska i programu jego rozwoju, w uzasadnionych przypadkach
skrócić okres służby instruktorskiej niezbędnej do otwarcia próby na
kolejny stopień.

To nie jest naginanie przepisow lub wprowadzanie calkiem nowych
sprzecznych z dokumentami wyzszej rangi (bez umocowania w dokumencie
wyzszej rangi)
Tomasz Werner