Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 20 Mar 2009, 19:57:16 CET

W dniu 20 marca 2009 19:52 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Weź od komendanta podpisany przez niego osobiście
> tekst tego "zarządzenia" i przyslij mi jego skan.

Rany, Czesław, widzę że zdecydowałeś się wziąć wszystkie przypadki "na
klatę" ;))))
Gratuluję i jak to mawia młodzież - "szacun" ;)

Ale zastanawiam się jak to jest - czy jeśli np wszyscy drużynowi coś
postanowią, to czy hufiec nie może czegoś takiego kazać? A większość
drużynowych? A komenda, która w sumie wybrana jest przez instruktorów
hufca?

Tak sobie gdybam...