RE: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pią, 20 Mar 2009, 20:12:42 CET

http://www.sopot.zhp.pl/joomla/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid
=24&Itemid=37

> i dumny jestem z tego :P :)
> [szczególnie z Zasad Hufca ZHP Sopot]
> :)

A możesz wskazać
ówczesne szczegółowe podstawy prawne
(punkt/paragraf)
dla punktów 1.7 oraz 7.3, 7.4
?

Czesław

Oczywiście, że mogę :)

dla punktu 1.7
była to decyzja drużynowych (instruktorów) (par. 33 ust. 1 i ust. 2 pkt 8
Statutu ZHP) podjęta podczas odprawy polowej w roku 2005 (około marca) - tuż
po tym jak wyremontowaliśmy pomieszczenia na Harcerskie Schronisko
Młodzieżowe "Larus" (strasznie nas (Hufiec) to łupnęło po kieszeni :P)

dla punktu 7.3
a to moja decyzja (par. 53 pkt 5) Statutu ZHP), jako Skarbnik Hufca (w
którym zebrano ok. 135% składek członkowskich) stwierdziłem, że nie będę się
pitolił z kwartalnymi składkami instruktorów jeśli ona w całości wynosi
mniej niż jedno wyjście do kina :P

dla punktu 7.4
decyzja KH (par. 52 ust. 2 pkt 8) Statutu ZHP), na mój wniosek z racji
nijakich kłopotów ze ściągalnością składki, a z kłopotami związanymi z jej
księgowaniem (cóż, może 'szalony' jestem ale nie widzę radości w 'pracy
składką' szczególnie w roli księgowego :P)

Mam nadzieję, że wystarczająco wyjaśniłem :P

PC================================
Oczywiscie żartujesz ?

No chyba że jest to tylko "umowa kolezeńska"
przestrzegana tylko na zasadzie "dobrej woli" ?

Czesław

Czesław, skąd Ty mieszkasz?? :D

Nie wiem jak u Ciebie... ale u mnie to cały RUCH Harcerski to jedna wielka
koleżeńska umowa :P

Oczywiście całość 'naszych uregulowań' (łącznie ze Statutem ZHP) to
koleżeńska umowa.

[Warto byłoby żeby kiedyś ktoś 'odczarował harcerstwo' z tego zaklęcia
'martyrologii' i 'tradycji' i 'uuuu...']

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl