Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Sob, 21 Mar 2009, 16:11:26 CET

Świeży przykład prawa powielaczowego - dostałem to dziś od hufcowej komisji
rewizyjnej:

"W imieniu Komisji Rewizyjnej chciałabym przypomnieć wszystkim drużynowym o:

-bezwzględnym zakazie używania jakiejkolwiek formy ognia- zaczynając od
zapałki, przez ŚWIECZKI, kończąc na lampach naftowych czy kuchenkach!

-zakazie wywieszania siatek maskujących w pomieszczeniach gdzie odbywają się
zbiórki (głównie dotyczy to sufitów). Jest to tworzywo wyjątkowo łatwopalne!

-i co najważniejsze: na każdej zbiórce- nie zależnie od tego czy jest to
zbiórka zuchowa, zastępu czy patrolu konieczna jest obecność INSTRUKTORA!!!"

GS