Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Sob, 21 Mar 2009, 18:51:15 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, March 21, 2009 6:44 PM
Subject: Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend
chorągwi i hufców

> Na zbiórce????????????

Wystraszyli się, bo w 2008 był pożar na zbiórce andrzejkowej - od
roztopionego wosku. No ale do cholery cieżkiej zakazy doprowadzane do
absurdu nie są dobrym sposobem na ochronę ppoż. Przecież świece są normalnym
elementem wyposażenia mieszkań, restauracji itd. Jeżeli są ustawione w
stabilnym swieczniku i z dala od materiałów łatwopalnych, z dala od firan,
zasłon itd. to żadne niebezpieczeńśtwo z tego nie grozi. No ale cóż ...
najlepiej prewencyjnie zakazać - "jakby co tyłek mamy kryty".

INSTRUKTORA!!!"

> I co z takimi kwiatkami? Heh.

No właśnie. Najbardziej irytujące jest to, że te zakazy są podane w formie
wziętej z sufitu. Nie wiadomo kto, kiedy, na jakiej podstawie je wydał itd.
"Nie wolno bo nie".

GS