Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Sob, 21 Mar 2009, 19:25:01 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, March 21, 2009 7:05 PM
Subject: Re: [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend
chorągwi i hufców

Akurat w tym konkretnym przypadku nie jestem za tym.
Obecny skład naszej KRH to są młodzi ludzie (chyba nikt powyżej 30), z tego
2 na 3 jest także równocześnie drużynowymi.
W tym wypadku ktoś ich zindoktrynował i naładował do głowy niemądrych
rzeczy, ale liczę, że uda się ich jeszcze przeciągnąć na właściwą stronę.

g00rek:
> A jeszcze poważniej - czy możnaby się tym zając jakoś systemowo?
> Wydaje mi się jednak że to prawda iż 90% utrudnień które mamy to
> utrudnienia harcerskie. Często narzucone właśnie przez hufiec lub
> chorągiew...
> Co z tym dalej? Nie to żebym energii Czesia nie doceniał (bo prędzej
> zwątpię w kamień filozoficzny ;) ale może jednak warto coś z tym
> zrobić ogólnie?
> Zastanawiam się tylko w jakiej formie i jaka władza powinna się tym
zająć...

Dokładnie tak. Myślę że najwięcej problemów jest właśnie stwarzanych przez
wymysły władz na poziomie hufca i chorągwi.
Regulacje centralne nie są wbrew pozorom aż tak straszne.

GS