[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:31:28 CET

W dniu 22 marca 2009 11:20 użytkownik Rafal <seascout w o2.pl> napisał:

> Piotr, nie wierzę, że Ty to piszesz. Ktoś usiadł przy Twoim kompie i się
> podszywa chyba.
>
> Naprawdę nie widzisz różnicy w tym, że były członek ZHP zostawia sobie krzyż
> na pamiątkę a tym, że były członek ZHP używa Krzyża po to, by zwiększyć
> sprzedaż płyty / koszulek / skrzynek drewnianych / namiotów czy czego tam
> jeszcze i zarobić na tym kasę dla siebie... ?

To ja ale mam tu jeszcze inna fure maili, a widze sie sie rozkrecamy ;(.
No to jest tak, samo, jak ze szkoleniami, ktos uczy sie czegos w
harcerstwie, a potem wykorzytuje poza. I nie chodzi o znaczek, to jest
po prostu element tej tradycji. Dla mnie krzyz zawsze byl i jest
bardzo wazny, wiec po prostu nie zamieszczalbym go na zadnym produkcie
masowej sprzedazy. Ale nie ze wzlgedu na prawa autorskie, czy inne,
tylko ze wzlgedu na moj stosunek do KH. To jest dla mnie takie
(generalizuje) niezdrowe polaczenie sacrum, z profanum. Ale jeszcze
raz podkresle, niezaleznie kto to robi.

admiral