[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:35:59 CET

W dniu 22 marca 2009 11:21 użytkownik kowlak <kowlak w gmail.com> napisał:

> Ale wiesz. Skoro UP zarejestrował Krzyż na wniosek ZHP to uznał chyba, że
> nie ma w tym przypadku zastosowania wspomniany przez Ciebie artykuł.

Bo to nie byl jakis przedsiebiorca, tylko my. Moj argument dotyczyl,
tego, ze nie grozilo nam, ze ktos (przedsiebiorca) nas ubiegnie i
zastrzeze ten znak przed nami i zabierze go biednym harcerzom. Bo
musialby wykazac sie zgodo organizacji.
Ale w moim przekonaniu UP popelnil blad i jak rozumiem, dlatego ZHR
sie odwoluje.

admiral