[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:44:13 CET

W dniu 22 marca 2009 11:37 użytkownik Rafal <seascout w o2.pl> napisał:

> Naprawdę dlatego?
>
> :)

Nie wiem, przynajmniej ja bym sie powolywal na ten artykul.
Rafal, teraz to naprawde wyszla kicha i niewiadomo jak z tego wybrnac.
Jak kiedys o tym pisali ci, co byli zaangazowani w proces zastrzegania
KH, to argumentem bylo to, ze wlasnie jakis przedsiebiorca nas
ubiegnie i zaden z harcerzy nie bedzie mogl uzywac znaku. To wydawalo
mi sie wtedy i teraz zlym argumentem.
admiral