Re: [Czuwaj] Trafianie do m³odych i segmentacja rynku

Rafal seascout w o2.pl
Wto, 24 Mar 2009, 13:37:32 CET

Ale ¿eby ni eby³o.

Jak stawiam taki znaczek: :), to zwykle znaczy, ze zartujê.

Wiem, ¿e to ni ejest mile widziane na tej li¶cie, bo harcerz niby pogodny,
ale tez i smiertelnie powazny.

Zw³aszcza je¶li chodzi o ró¿ne ustawy czy romantyczne odruchy serca :)

A prawda jest taka, ¿e to co zrobilismy z Micha³em nie by³o zadn±
segmentacj±, tylko spisem subiektywnych spostrze¿eñ (co¶ w nich jednak by³o,
bo no¿yce odezwa³y siê wyj±tkowo g³o¶no).

A gdyby ktos zrobi³ jak±¶ segmentacjê, to mog³oby siê okazaæ, ze i tak czê¶æ
zacnych róznych druhów i druhen mog³aby ja uznac za dorabianie gêby :)

W kazdym razie, segmentacjami w ZHP nie jest nikt zainteresowany...

Seascout

W dniu 24 marca 2009 13:22 u¿ytkownik harclot <harclot w poczta.onet.pl>napisa³: