Re: [Czuwaj] Trafianie do młodych i segmentacja rynku

Rafal seascout w o2.pl
Wto, 24 Mar 2009, 15:26:43 CET

W dniu 24 marca 2009 15:18 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com>napisał:

> 23
>
> O, widzisz? Nie pamiętam żeby ktoś ustawił Grzegorza Skrukwę w
> określonym miejscu na trójkącie :)
>
> g00rek

Ano właśnie. Bo, nawet jak wynika z artykułu przytoczonego przez Czesława,
mysmy stworzyli jakąś matryce, a ludzie sie sami do niej powstawiali.

Najbardziej podobało mi się, ze dyskusja z modelem była prowadzona przez
oponentów za pomocą terminów z modelu i w zasadzie nie kwestionowała modelu
jako takiego, a raczej korygowała pewne zapisy :)

Grzegorz, w maju HR wyjdzie na bank 3. A w czerwcu? W lipcu mamy trzy daty:
4., 14. i 15., którą wybierzecie ? :) We wrześniu nie wiadomo. 1. czy 17.? A
w paździeniku? Listopad - 11. A grudzień?

:):):)

Seascout