[Czuwaj] Godzina dla Ziemi 2009

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 25 Mar 2009, 16:00:33 CET

W dniu 25 marca 2009 12:09 użytkownik Monika Marks <mnkmrks w gmail.com> napisał:

> g00rek, ale skoro już obalasz teorię, to mógłbyś przytaczać doniesienia
> bardziej aktualne niż artykuł lekarza radiologa z Wiedzy i Życia sprzed 10
> lat :)
>
> Tu są tezy tego pana (i jeszcze kilku jemu podobnych) rozpracowane zdanie po
> zdaniu:
> http://doskonaleszare.blox.pl/html - polecam kategorię "Jaworowski".

Wiem i pewnie jest blog który rozpracowuje rozpracowane tezy i ten
który rozpracowuje rozpracowane tezy rozpracowanych tez ;))) Artykuł
googlałem, to nie ten który niedawno miałem okazję czytać :]

Choć jestem lajkonikiem w tej kwestii prawdę mówiąc jak na razie TA
strona przekonuje mnie trochę bardziej. Tak jak strona stojąca po
stronie fauny (homo sapiens) a nie ta stojąca po stronie flory w
sprawie obwodnicy Augustowa :)

A akcja - no cóż, rumuńscy wędrownicy mieli kiedyś akcję "poruszmy
sejsmograf", wszyscy o określonej godzinie skakali. Nie udało się, ale
było sporo funu. No właśnie :)