[Czuwaj] Rajd Arsenał

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 29 Mar 2009, 11:56:12 CEST

Co za radość. W końcu o harcerstwie mówią w telewizji młodzi ludzie. A
nie jacyś wąsaci goście! Polsat news. Program z rajdu Arsenał :)
ostatnim takim występem to chyba była rozmowa z Nestorka.
Choć jak nasz drogi listówicz Michał powiedział, że harcerze śmiało
posługują się komórką to to był słabszy moment :)

Kowlak