Re: [Czuwaj] Rajd Arsenał

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Nie, 29 Mar 2009, 15:58:23 CEST

"Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com> napisał(a):
 > Co za radość. W końcu o harcerstwie mówią w telewizji młodzi ludzie. A
 > nie jacyś wąsaci goście! Polsat news. Program z rajdu Arsenał :)
 > ostatnim takim występem to chyba była rozmowa z Nestorka.
 > Choć jak nasz drogi listówicz Michał powiedział, że harcerze śmiało
 > posługują się komórką to to był słabszy moment :)

Ale który Michał?!

Piotrze, swój post napisałeś jako odpowiedź w dyskusji pomiędzy dwoma Michałami. Stąd moje pytanie...  ;P

(A materiału na Polsacie News nie widziałem. W tym czasie pomagałem bratniej organizacji na ich rajdzie "Meksyk"... jako jedna z co najmniej kilku osób z ZHP! )