[Czuwaj] Re: Rajd Arsenał

Michał Senk senk w op.pl
Nie, 29 Mar 2009, 20:32:35 CEST

Kowlak uprzejmy był napisać:

> Choć jak nasz drogi listówicz Michał powiedział,
> że harcerze śmiało posługują się komórką
> to to był słabszy moment :)

Piotrze,

miałem nadzieję, że bardziej Ci się spodobał fragment:
"że nie wciskamy do ręki harcerza busoli, gdy w tym ręku trzyma już GPS"!

Chyba, że rozwinięcie Twojej myśli znajdujemy w następnym Twoim mailu:
> A post jest "w odpowiedzi" bo komórkowy gmail
> słabo obsługuje pisanie nowych wątków
> - albo przynajmniej mnie sprawia to kłopoty.

W takim razie przepraszam! Nie wszyscy harcerze śmiało posługują się
aplikacjami ze swoich komórek. :)

Dodam tylko, że już niedługo na stronie internetowej Rajdu Arsenał znajdą
się wnioski, poglądy, opinie instruktorów biorących udział w Konferencji
Instruktorskiej "Orientuj się w historii".

Konferencję na wstępie rozgrzali historycy-praktycy: Michał Zarychta (Dział
Edukacyjny, Muzeum Historii Polski), Tomasz Sulewski (doktorant w IH PAN,
ZHR) oraz redaktor Jan Wróbel (Dyrektor 1 SLO "Bednarska", autor
podręczników do historii, stały felietonista "Dziennika")
odpowiadając na pytanie:
Między "nauczycielką życia", a podążaniem z głową odwróconą do tyłu, czyli
po co nam historia?

Trochę głupio mi pisać o Konferencji, którą się samemu* organizowało, ale
może coś więcej napiszą sami uczestnicy - ponad 120 instruktorów z całej
Polski, lub moderatorzy obecni na liście Admirał, Olek.
Albo "zwykli" uczestnicy - Andrzej Starski, Rafał Bednarczyk...

Pozdrawiam,

Michał Senk

* "samemu organizowało", ale nie "samotnie organizowało", gdyż Konferencję
przygotowaliśmy wspólnie z Kamilą Wajszczuk.