[Czuwaj] tv skaut

Czw, 7 Maj 2009, 11:25:15 CEST

On Thu, 07 May 2009 09:50:21 +0200, Wojtek Puchacz <wpuchacz w tvskaut.net> wrote:

> Znam chorągiew, która nie jest zadowolona z marcowej GieKi. Pojawił się
> pomysł, by oprotestować uchwały.
> Pozdrawiam,
> Wojtek

Matko, niezły masz język wypowiedzi, rzeczywiście prasowy.

Mnie interesuje, kto napisał taki news, z któego nic nie wynika, jest beznadziejny pod względem treści i formy, jest nierzetelny. Znasz taką chorągiwe? Przyjacielu, ja znam jakieś kilkadziesiąt osób, które są niezadowolone z DZIAŁAŃ Gki i co z tego? Znam też drugie tyle, które sobie te działania chwalą. Na podstawie Twoich kontaktów z jedną chorągwią (znaczy kim? znasz chorągiwe - czyli że uchwała komendy taka była? wypowiedź komendanta?) napisaliście taki tekst, z uogólnieniem do "jednostek podległych"?? Przykro pisać, ale to styl Faktu raczej, czego po harcesrkim medium bym się nie spodziewał. Co to znaczy oprostestować? Oflaguje się ta chorągiew? Komendant zrezygnuje?

Może jednak opiszesz bliżej, co miał namyśli autor, o ile to nie Ty, pisząc takiego news'a?

Ryszard