Re: [Czuwaj] przebłysk geniuszu CKR

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 12 Maj 2009, 08:12:45 CEST

W dniu 12 maja 2009 07:33 użytkownik kowlak <kowlak w gmail.com> napisał:
> CKR opublikowała swoje stanowisko w sprawie projektu statutu ZHP. Można je
> przeczytać tu: http://www.ckr.zhp.pl/item.php?id=114&page=0&all=0 a na blogu
> ZHP24.net my z Rafałem opublikowaliśmy komentarz do tego stanowiska. Można
> go przeczytać tu:
> http://zhp24.net/index.php/2009/05/takiej-ckr-nie-potrzebujemy/
>
> Swoją drogą ciekawe czy druh Adamski to już się z CKR wypisał skoro podobno
> żadne przedstawiciel tego zacnego ciała nie brał udziału w pracach zespołu
> statutowego.

Rzeczywiście przebłysk wątpliwego geniuszu. Ech. Jeśli już się o czymś
wspomina to warto mieć o tym pojęcie, inaczej organ się ośmiesza.

Jak wiecie nie jestemgorącym fanatykiem projektu statutu - z kilku
powodów - niemniej jednak wprowadza on kilka ważnych spraw (i mam
nadzieję że w związku z tym nie zostanie odrzucony w całości).

Powoływanie się na trójpodział władzy to jakaś pomyłka. Czy
trójpodział władzy (czy druhom nie pomyliło się państwo z
organizacją?) oznacza bezpośrednie wybory do każdego organu i chodzi
im właśnie o to? Chyba nie, skoro nie wybieramy w wyborach
powszechnych rządu...

Więc może li jedynie o likwidację ich organu? No tak... ale z tego co
wiem litera prawa na którą tak szumnie się powołują definiuje tylko że
ma być zarząd i organ kontrolny. GK i RN. Zarząd Spółki i Rada
Nadzorcza. Ot co.