[Czuwaj] Mam marzenie... jak zrobic wymarzona strone szczepu?

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 13 Maj 2009, 15:10:05 CEST

> Czy ktos z Was pozyskal taki grant? Orientujecie sie, kto oglasza
> konkursy
> i/lub daje kase na takie rzeczy?

Cześć Basiu,

nie ma praktycznie grantów w Polsce, które pozwalają na stworzenie samej
strony.
Jeśli nie przekonacie gminy, to pozostają tylko sponsorzy prywatni.
Da się natomiast włączyć stronę w większą całość grantu, wszystko jedno z
jakiego źródła.
Proponuję program "Młodzież w działaniu" i deklaruję odpowiedź na wszelkie
pytania, jakie przyjdą Ci do głowy w związku z tym. Mogę też pomóc z
pisaniem wniosku.

Pozdrawiam
Marcin

ps - przy okazji jest to źródło pieniędzy na wiele innych działań :-)