[Czuwaj] Super ekspress

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 13 Maj 2009, 19:25:55 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 >  > http://www.se.pl/wydarzenia/kronika-kryminalna/druh-jacek-gwaci-nas-na-obozach_97374.html
 >  > A ZHR ma takie procedury?
 >  > Czy dziennikarze z SE zwrócili się do kogoś od Was po komentarz?
 >  > Podejmujecie jakieś działania? Bo na stronie głównej nic nie ma. Żadnego
 >  > komentarza, wyjaśnienia, informacji o zawieszeniu, wyrzuceniu, ukaraniu.
 >  > No jakiejkolwiek reakcji.
 >  >
 >  > --
 >  > Kowlak

> [...]

A czy to co widać na zdjęciach zamieszczonych w dzisiejszym Super Expresie nie jest dowodem na to że ten podejrzany jest członkiem Związku Harcerstwa Rzeczpospolitej ? Bo dla mnie jest dowodem.
Oczywiście można by się zastanawiać czy superexpress na pewno opublikował zdjęcia właściwej osoby - bo może Jacek P. jest w ZHP, tylko w gazecie przez pomyłkę znalazły się zdjęcia kogoś z ZHR - ale taka pomyłka jest mało prawdopodobna. Bo osobnik pokazany na zdjęciach rzeczywiście jest z Gorzowa Wielkopolskiego, ma 23 lata i studiuje teologię na Uniwersytecie Szczecińskim (zdjęcia pochodzą z jego profilu na Naszej-Klasie). I rzeczywiście jest w ZHR a nie jakiejś innej organizacji harcerskiej.
Zresztą na podstawie informacji podanych w artykule można dosyć szybko wygooglać kim jest ten człowiek, jaki ma stopień i jaką funkcje pełni lub pełnił do niedawna...

Michał