Re: [Czuwaj] Porównanie

Kasia Kapica kasia.kapica w wp.pl
Czw, 14 Maj 2009, 16:18:51 CEST

Duża garść prawdy w tym, co piszesz Marcinie jest, ale... owszem w tej
chwili zniszczenie danych z archiwow IPNu byoby malo sympatyczne, ale
gdyby zostalo to zrobione od razu po obaleniu PRLu, to nie wywołałoby to
podejrzewam, nawet najmniejszych protestów. Przykładem takiego zachownia
są Czesi, którzy po Aksamitnej Rewolucji (o ile dobrze pamiętam:-)),
otworzyli archiwa swojego Instytutu Pamieci i zniszczyli WSZYSTKIE akta,
jakie tam byly. Ale... i tutaj trzeba wrócić do mentalności Polaków. Czy
rzeczywiście nie wywołałoby takie zachowanie protestów po latach? Tego
nie wiem ani ja, ani nikt inny. Zachowania ludzkie są z natury
nieprzewidywalne. Ale nie dyskusja o polityce się miala tutaj odbywać. A
swoją drogą, masz Marcinie rację, cd. zawartości archiwów IPNu.
Zawierają one bardzo wiele możliwości zniszczenia życia innym osobom.
Najczęścej tym, niczemu niewinnych a te winne dalej pozostają bezkarne.
Ale cóż. Toż to Polska właśnie.

Pozdrawiam:-)

ANIOŁY I DEMONY: Konkurs wiedzy
7 dni - 7 pytań
Odpowiedz na wszystkie i jedź w podróż do Rzymu.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FKonkursAiD.html&sid=730