[Czuwaj] kawiarenka na WW 2009

Pon, 18 Maj 2009, 10:32:37 CEST

Dnia 14-05-2009 o 10:01:15 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał(a):

> Chciałbym się dowiedzieć o losy konkursu na  kawiarenkę watrową. Termin
> chyba już upłynął, a nie ma info o wygranych. Czy ktoś wie, ile było
> zgłoszeń i kto jest szczęśliwym laureatem?

Jestem trochę zdziwiony. Na forum od 13 maja nikt nie chce odpowiedzieć na to pytanie, tu na liście też nie. Nie wierzę, że ani forum, ani listy nie czyta nikt, kto jest związany z WW. Tym bardziej forum, bo przecież wątek został założony w celu obsługi tej imprezy i organizatorzy łaski nie robią, tylko powinni go czytać. O co więc chodzi? To jakaś tajna informacja?

Ryszard