[Czuwaj] Re: opinie o projekcie statutu

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Pią, 29 Maj 2009, 19:32:42 CEST

A czy jest możlwiość przeczytania gdzieś wszystkich opinii chorągwi?
Bo ja i pewnie kilka osób jeszcze się znajdzie, które chciałyby poznać
opinię swojej chorągwi.

Co do "nie jesteśmy organizacją skautową" to fragment z protokołu
zbiórki wyborczej jednego z okręgów wyborczych na Dolnym Śląsku: "VIII
Wnioski i uwagi dotyczące zmian w ZHP
1.Powrót do tradycji ZHP np. regulamin musztry , przywrócenie moro"

Zapisane jest jako "powrót do tradycji ZHP", ale jak to ktoś
skomentował: "ZHP zmierza ku końcowi? Tak twierdzą niektórzy i mają po
części rację, bo ubywa nas w zawrotnym tempie, nawet nas,
instruktorów. ZHP odwraca się od swoich wojskowych korzeni i ucieka ku
kolorowemu bajecznemu skautingowi? Tak, wielu z nas to widzi, tylko co
z tym robić?"

Pozdrawiam
Tomek Chabinka
Wyksztalcioch