[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Sob, 30 Maj 2009, 20:55:49 CEST

----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michal Gorecki
Sent: Saturday, May 30, 2009 8:41 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] posredniosc w wyborach

W dniu 30 maja 2009 20:28 użytkownik Grzegorz <goja73 w poczta.onet.pl>
napisał:
> Czyli proponujecie w projekcie:
> a) usankcjonowanie niewlasciwej, moim zdaniem, praktyki, wyboru w ramach
> delegacji, zamieniacie ja na wybor w ramach Rad Choragwi, ktore w
> obecnych realiach sa czesto zdominowane przez ludzi zwiazanych z
> Komendami Choragwi.
>
>        [[Grzegorz] ] co znaczy " ludzi związanych z Komedami Chorągwi"
>        to źle, czy dobrze w twojej ocenie? Jak chciałbyś żeby było?

No tu to ja tez mogę odpowiedzieć. Akurat do pomysłu wybierania połowy
(a nie daj Boże całości) RN przez chorągwie nie byłem nigdy
przekonany.

Grzegorz - krótko i na temat. Choragwie to w dużej mierze beton,
ludzie mocno z nimi związani to tez beton. Wiem, wiem, uogólniam. Ale
nie chce mi się już owijać w bawełnę.

I wiem że nie wszystkie chorągwie. Ale niestety w większości chyba tak
niestety jest. Ludzie trzymający sie mocno stołków, ludzie oderwani od
harc- rzeczywistości.

No to takie truizmy które powtarzamy na tej liście od 10 lat w sumie.... heh

g00rek

[[Grzegorz] ] no uogólniasz Michale bez wątpienia, ja poznaję środowisko
komend chorągwi od półtora roku i większości bym tak nie nazwał
do tego odpowiedź zupełnie nie na temat, zatem ponowię pytanie, które
zadałem:
co znaczy " ludzi związanych z Komedami Chorągwi", to źle, czy dobrze w
twojej ocenie? Jak chciałbyś żeby było?

Grzegorz, gg 2002518
http://1procent.lodzka.zhp.pl