[Czuwaj] Pytanie do GK, było: posredniosc w wyborach

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 31 Maj 2009, 12:26:44 CEST

W dniu 31 maja 2009 10:31 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:
> I dzisiaj okazuje się, ze
> właściwie WSZYSTKIE chorągwie, a także GKa popeirają wybór całej RN przez
> RCH. Tego nie przewidziałem...

Ja mam pytanie do GK. Jeszcze raz. Czemu to popieracie? Czemu nie
jesteście za mianowaniem ciał wykonawczych przez ciała społeczne?

Proszę, przecież wiemy wszyscy tu zgromadzeni, że czytacie listę a i
piszecie na nią czasami (szczególnie Rafał, czy Przemek). Czy
doczekamy sie odpowiedzi?

Bo czasami pytania zadawane na liście Czuwaj przypominają mi stanie
przed szafą w której jest kochanek. Mówisz mówisz a on nic nie mówi,
zaciska mocno oczy i myśli że w ten sposób to go tam nie ma. To jak?

Bo w to, że CKR i NSH (z rozpędu napisałem CSH, ale to w sumie może
dobry skrót myślowy :P) napisze coś tutaj to przestałem wierzyć, może
jakiś dalekopis wyślą :P

Zamykacie oczy czy odpowiecie?