[Czuwaj] Re: opinie o projekcie statutu

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 31 Maj 2009, 21:50:17 CEST

Mnie zastanawia sposób w jaki przyjęto te dokumenty.

Np w chorągwi mazowieckiej, dokument był przyjmowany na spotkaniu,
które było w piątek, o godzinie 19.00 w bazie w Gorzewie (kilkanaście
km od Płocka - szansa na udział instruktorów np. z Radomia czy z
Pionek - żadna), zatytułowanym jako:

"Odprawa komendantów i skarbników hufców, oraz kierowników i
księgowych dużych zgrupowań obozów i placówek kolonijnych odbędzie się
w dniu 22 maja (piątek) o godz. 1900 i w dniu 23 maja (sobota) o
godz.900"

gdzie w programie znalazło się:

"PROGRAM ODPRAWY
Piątek - 22.05.2009r.
- godz. 1700-1800 - przyjazd i zakwaterowanie
- godz. 1800-1900 - kolacja
- godz. 1900-2200 - Projekt Statutu ZHP
                         - Ewidencja ZHP"

Do głowy mi nie przyszło, ze to wtedy będzie przyjmowane stanowisko
naszej chorągwi. Jeśli już, to powinno być to stanowisko "komendantów
i skarbników hufców, oraz kierowników i księgowych dużych zgrupowań
obozów i placówek kolonijnych". Nigdzie na napisano, że będzie
przyjmowane jakieś stanowisko. I koniec końców, w spotkaniu wzięło
udział około 7 osób.

Jaka jest wartość merytoryczna naszego stanowiska?

A jak to wyglądało w Waszych chorągwiach?

Seascout