Re: Re: Re: [Czuwaj] Niezwykły nabytek kieleckich harcerzy

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Wto, 3 Lis 2009, 23:35:16 CET

OT:
Ukazała się ostatnio ciekawa dla miłośników PS książka:
Pan Samochodzik i Jego Autor. O Książkach Zbigniewa Nienackiego dla
Młodzieży
Opowieść o Zbigniewie Nienackim i serii powieści o przygodach Pana
Samochodzika, o różnicach w poszczególnych wydaniach, o ilustracjach,
filmach, a także o... błędach popełnionych przez Nienackiego w trakcie
pisania książek o swym bohaterze. W tej opowieści jest także próba
odtworzenia życiorysu Tomasza N.N., dziennikarza z łódzkiej gazety, a
następnie historyka sztuki i pracownika Ministerstwa Kultury i Sztuki,
zarazem detektywa i poszukiwacza przygód. W niniejszej książce opisane
zostały miejsca, w których rozgrywają się przygody z poszczególnych
powieści, kobiety, z którymi się spotkał Pan Samochodzik podczas swoich
wypraw, a także odkryte przez detektywa skarby.

Można ją znaleźć np. tu:
http://www.empik.com/pan-samochodzik-i-jego-autor-o-ksiazkach-zbigniewa-nienackiego-dla-mlodziezy-ksiazka,prod19020055,p

Adrian