Re: Re: [Czuwaj] Zuchy zużywają wodę i prąd

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 5 Lis 2009, 12:50:14 CET

 > A może Warszawa kiedyś skorzysta z pomysłu Krakowa ?
 > http://dziewietnastakldh.republika.pl/patronat_rmk_080312.htm
 >
 > Pozdrawiam
 > Czesław
 >
 > P.S.
 > Pewnie nie, bo to zbyt "pachnie" ustawą "harcerską"
 > ;-)))))

Czemu nie? Jak już pewnie pisałem, jestem sceptycznie nastawiony do pomysłu ustawy obejmującej cały kraj i wszystkie instytucje publiczne. Uważam że taka "wszechustawa" która miała by obowiązywać wszystkich, w praktyce nie obowiązywała by nikogo - więc stała by się kolejnym martwym prawem.
Co innego na poziomie samorządów lokalnych: jeśli odpowiednią uchwałę przyjmie Rada Miasta/ Rada Gminy, to to rzeczywiście działa. Samorząd jest w stanie dopilnować realizacji tej uchwały i skontrolować jak podległe mu placówki (w tym szkoły) współpracują z harcerzami. Dlatego jestem jak najbardziej za przyjmowaniem przez rady kolejnych miast uchwał wzorowanych na tej z Krakowa.
Tym bardziej że wiceprezydentem Warszawy do spraw społecznych (w tym edukacji i współpracy z organizacjami pozarządowymi) jest "nasz człowiek", hm.Włodzimierz Paszyński, przez wiele lat instruktor Hufca Warszawa-Praga Północ :D

Michał