[Czuwaj] Co Przewodniczacy ZHP rozumie przez " zmiany rewolucyjne" ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 6 Lis 2009, 10:40:48 CET

W dniu 6 listopada 2009 09:13 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Ty jesteś coraz dalej i dalej? Jakżesz to?!
>
> Harcmistrzu Górecki! Larum grają! A Ty się nie zrywasz? Na koń nie wsiadasz? Szabli nie chwytasz?
> Co się z Tobą stało, harcerzu? Zalisz swej dawnej zapomniał cnoty, że nas samych w żalu jeno i trwodze zostawiasz?

Ja znany romantyk... Khe khe.
Po prostu po iluś latach chęci walki i zmian w człowieku coś peka i
siły opadają. Miałem je jeszcze jako takie do czasu słynnej wolty
która może być przyrównana tylko do koalicji PiS i Samoobrony :>
Organizacja dalej kruszeje, a beton (o, choćby Podkarpacka) ma się
całkiem mocno i dobrze.
Więc chyba czas energię gdzie indziej zużywać.