=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Co Przewodniczacy ZHP rozumie przez " zmiany rewolucyjne&=quot; ??=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 6 Lis 2009, 22:12:29 CET

odpowiadając na mojego meila:

Bartosz Szumski - na liście Czuwaj występujący jako Zagłoba - raczył napisać:

 > Ty żeś to Michale ? Michale Wołodyjowski  ?
 >
 > zgarbiony, złamany wiekiem i cierpieniem
 > Zagłoba

No cóż, bardzo się ciesze że (tak samo jak Górek) mam na imię Michał. Ale gdzież mi się porównywać z pułkownikiem Wołodyjowskim!

Natomiast wspomniany już MICHAŁ Górecki napisał:

 > Ja znany romantyk... Khe khe.
 > Po prostu po iluś latach chęci walki i zmian w człowieku coś peka i
 > siły opadają. Miałem je jeszcze jako takie do czasu słynnej wolty
 > która może być przyrównana tylko do koalicji PiS i Samoobrony :>
 > Organizacja dalej kruszeje, a beton (o, choćby Podkarpacka) ma się
 > całkiem mocno i dobrze.
 > Więc chyba czas energię gdzie indziej zużywać.
 >
 > g00rek

Dobra, nie musisz się tłumaczyć. Spokojnie zajmuj się teraz rodziną :)
Do aktywnej działalności możesz wrócić za jakiś czas, np. wtedy gdy twoje dziecko/dzieci osiągnie/osiągną wiek zuchowoharcerski...

Michał (Piotrowski)