funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 11 Lis 2009, 10:30:42 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, November 10, 2009 9:59 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

> A żebyś się nie zdziwił! :P
>
> Tak narzekasz na delegatów (choć nie wiem na jakiej podstawie oceniasz
> dyskusję przedzjazdową) a najwyraźniej nie wiesz że delegaci na tym
zjeździe
> są statystycznie dużo młodsi niż na poprzednim. Np. w Załęczu było sporo
> dosyć młodych instruktorów (namiestników, komendantów szczepów,
programowców
> hufców) natomiast mniej "leśnych dziadków" i zawodowych działaczy aparatu
> organizacyjnego :) I co Ty na to?!
>
> Michał Piotrowski

Michał, tam było 30% wszystkich delegatów z tych chorągwi... Jaka jest
reszta? Nie wiemy...

Seascout

PC==============================================
Moze kogos to zainteresuje
że bazując na tym co podano na:

http://zjazd.zhp.pl/lista-delegatow.html

zrobiłem małe zestawienie wg
"najniższej deklarowanej funkcji"

Na 209 uczestników
- 69 deklaruje że pełni m.in. jakąś funkcję "poniżej hufca" (drużyna,
szczep, itp)
- 99 deklaruje że "najniższą funkcję" pełni "na poziomie hufca"
- 41 deklaruje że wszystkie funkcje pełni "powyżej hufca"

Oczywiście mogłem źle odczytać niektóre funkcje,
więc proszę nie "strzelać" ;-)

Czesław