[Czuwaj] 1%

Przemek B ciemniak w gmail.com
Czw, 12 Lis 2009, 10:27:57 CET

Jednym z najlepszych sposobów ( udowodnione) sa programy do wypełniania
pitów które maja w rubryczce odpowiedzialna za 1% wpisane gotowe dane
druzyny, oczywiscie jak osba chce może wpisać inne, innym sposobe jest
wspópraca zbiórem rachunkowym które mogłoby sie pytać ludzi któzy nie
zdecydowali na co przeznacza 1% czy maja ochotę przeznaczyć na dana dh