[Czuwaj] Re: Zjazd

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 12 Lis 2009, 20:39:13 CET

Dnia 12-11-2009 o 16:17:09 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> W związku z tym uważam że pod względem "betonowości" delegatów na zjazd
> nie będzie tak źle jak przewidujecie. Co oczywiście nie musi oznaczać że
> delegaci - choć "niebetonowi" - masowo zagłosują za projektem zmian w
> statucie autorstwa Rady Naczelnej!

> Michał Piotrowski

Ze zbiórki w Załęczu:
... wiekszość delegatów opowiada za tym, aby Rada Naczelna byla wybierana
przez Rade Choragwi (w glosowaniu bylo 34:8!)

Taaa... Zadziwiający wniosek. Bo mi to się jakoś widzi dość odwrotnie.
Jeśli zagłosują za projektem RN to będzie właśnie wyjątkowo betonowe.
"Cała władza w ręce RAD" Skąd ja to znam ? RN ma być wybierana przez
Chorągwie... No niezwykle postępowe rozwiązanie. Zastąpienie demokracji
działającej wprost, demokracją pośrednią. Rany... Co to za głupoty są ?

sikor