[Czuwaj] 1%

Jędrula jkuny w interia.pl
Wto, 17 Lis 2009, 12:08:22 CET

Rafał Rytel> W czołówce byliśmy w czasie dwóch pierwszych lat obowiązywania
Rafał Rytel> przepisów dotyczących 1%. Obecnie to raczej zaczynamy tracić
Rafał Rytel> kontakt z czołówką.

Ale blisko pierwszej dziesiątki jesteśmy. Czyli nie jest tak źle.

Rafał Rytel> Być może należałoby się zastanowić nad powrotem do koncepcji
Rafał Rytel> centralnej akcji promocyjnej. Po wynikach widać, że coraz Rafał
Rytel> lepsze wyniki osiągają organizacje prowadzące drogie akcje Rafał
Rytel> promocyjne, wykorzystujące znane twarze, ponoszące zapewne spore
Rafał Rytel> koszty promocyjne. O ile zwiększyły się wpływy tytułem 1% do
Rafał Rytel> kasy związku względem poprzedniego roku? Porównajmy to wzrostu
przekazanych śrdoków na OPP w skali kraju.

Kampania ogólnopolska jest prowadzona, choć faktycznie na konto GK ZHP i w
mniejszym zakresie. W tym wypadku konkuruje ona z innymi kampaniami
chorągwianymi - jeśli takie są. W szczególności z chorągwią stołeczną, bo GK
ZHP robiła ostatnio kampanie outdoorową w Warszawie w autobusach.

Mi się jednak wydaje, że obecne środki, otrzymujemy głównie od naszych
członków, rodziców, czy byłych członków, czyli osób z nami emocjonalnie
związanych. Czy od wszystkich, nie wiem. Oznacza to, że nasza kampania
głównie do nich jest skierowana. Do szerszego grona ona już nie dociera.

Kampania ogólnopolska z gwiazdami, etc. miałaby szanse się ukazać, tylko
trzeba by w nią zainwestować. Na pierwszą akcję z agencją wydaliśmy po
rabatach 100.000 zł. - cennikowo kosztowała by 1 mln. zł)(przystanki na 2
tygodnie w głównych miastach, GW, Metro, Polityka, banery w portalu
gazeta.pl, radio zet, bilety do kina).

Jednak by ją zrobić w przyszłym roku, trzeba by już się za to zabrać i jak
dla mnie mieć ze 300-400 tyś. A przy okazji wizerunek na 100-lecie
harcerstwa można być jakiś nowy pokazać

Jędrzej