[Czuwaj] 1%

Przemek B ciemniak w gmail.com
Wto, 17 Lis 2009, 12:59:25 CET

Hmm, według  pewnych doniesień, reklamy i kampanie społeczne się już
przejadły i maja mniejszy oddźwięk w społeczeństwie niż na początku .
Świadomość przeciętnego Kowalskiego o strukturze ZHP jest przeciętna lub
nikła ( sa drużyny i sa zastępy). Tworzenie dodatkowych fundacji przyjaciół
harcerstwa tu nie pomoże ponieważ się rozdrabniamy.
Patrzenie na jakim to miejscu w sumie jesteśmy  i dywagacje co tu zrobić by
było jeszcze lepiej jest nie do końca trafne,
ponieważ według mojego kryterium ( ktore choragwie przekroczyły próg
150,000 ) wynika ze koło 6 jednostek ciagnie resztę. Raczej trzeba się
zastanawiać  co na to wpłyneło i czy da się to przełożyć na inny grunt. To
co u mnie dział nie musi działać u Ciebie.

Czy jest sposób aby usprawnić spływanie 1%?

pozdrawiam
Przemek Bartecki