[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 61, Numer 26

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Wto, 17 Lis 2009, 13:40:37 CET

> Czy są jakieś "przecieki",
> jaki procent przychodów z 1%
> pochłaniają takie drogie akcje promocyjne ?
>
> Pozdrawiam
> Czesław
>
> Dobrze przygotowana kampania (strategia i kreacja) produkcja spotu i
dodatków (netbanery, mikrosite, print, radio) powinno kosztować po rabatach
jakieś 100 tyś. Jakbyśmy wydali drugie tyle na media to mamy bardzo
przyzwoitą kampanię za małe pieniądze. Zyskujemy wizerunkowo, no i znów
jesteśmy jak za czasów tego fatalnego Kowlaka w awangardzie. Teraz jak ktoś
nie jest związany z ZHP to nawet nie bardzo wie czy my tą kasę zbieramy. No
bo i skąd ma wiedzieć?

Analitycy szacują że w torcie 1% jest kilkaset milionów, czym szybciej GK
porozumie się z KCH w sprawie centralnych kampanii promo tym lepiej. Swoją
drogą to sobie teraz pomyślałem, że skarbnik GK nawet jak nie będzie mógł
się dogadać z regionami to powinien jakimś cudem wytrzasnąć tą kasę i
zainwestować w kampanię. Jak by po takim natarciu, na konto GK (bo
publikowane by wtedy było tylko takie konto) wpadło dodatkowe pół miliona to
po pierwsze zwróci się, po drugie kasa zawsze się przyda, po trzecie rura
zmieknie KCH bo zobaczą że w tym biznesie trzeba iść razem, a jak nie to GK
poprostu wygra rywalizację. Same plusy imho ;)
za rok, dwa powstały by normalne zasady dzielenia tortu w ramach ZHP z
zachowaniem zasad, że np. 15 % zebranej kasy idzie na przyszłoroczną
kampanie, 20 % na Grażyńskiego, reszta do podziału (sposob podziału można by
wypracować na spokojnie, czy to proporcjonalnie, czy wedle zasług, jak tam
sobie władze ustalą)
czyste zasady przez 5 lat, żelazna dyscyplina przy pilnowaniu budżetu
reklamowego, stałe jego powiększanie i nie mamy konkurencji.