RE: [Czuwaj] Afera w Hufcu ZHP Elbląg

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 23 Lis 2009, 11:22:25 CET

Dla mnie dziwne jest to, że rozliczenie robi się w styczniu, a sprawa
wychodzi w listopadzie, kiedy to rejestruje się kolejny sztab.

Z doświadczenie wiem także, że sama fundacja na brak rozliczenie szybciej
reaguje. Jeśli policja dopiero co odkopała wniosek, nie ważne, czy z
Fundacji, czy ZHP to jest to karygodne.

Dziwię się, także, bo organizując kilka sztabów, kasę wpłacałem od razu do
WOŚPa w dniu zbiórki i nikt nigdy nie miał do prowadzonego przeze mnie
sztabu pretensji.

W Elblągu w hufcu także dziwią się na taką opieszałość organów ścigania.
Ale ta afera naszemu hufcowi, nieźle zaszkodzi. Hufiec Elbląg jest aktywy,
robią z kilka akcji z miastem i samodzielnie, medialnie są aktywni.
Boję się, że klimat tam się nieźle pogorszy.

Piszą już od jakiegoś czasu także tu:.
http://gazetaolsztynska.wm.pl/Elblag--Harcerze-podejrzewani-o-oszustwo,83170
http://www.portel.pl/artykul.php3?i=39650

Jędrzej KUNOWSKI

KONKURS! Kliknij i wygraj luksusowe auto na weekend
lub jedną z 650 innych nagród od L’Oreal Men Expert!! >>
http://link.interia.pl/f2428