[Czuwaj] Re: Kontakty do hufca lub do drużyn

prezespiotr w op.pl prezespiotr w op.pl
Wto, 24 Lis 2009, 13:36:29 CET

 > ------------------------------
 >
 > Message: 2
 > Date: Mon, 23 Nov 2009 16:21:38 +0100
 > From: Przemek B <ciemniak w gmail.com>
 > Subject: [Czuwaj] Kontakty do hufca lub do drużyn
 > To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
 >
 > Witam
 >
 > Jeżeli to możliwe prosiłbym o przesłanie na prywatny mail lub na listę,
 > adresów mailowych do następujących hufców lub drużyn działających na tym
 > terenie :
 >
 > Sulejówek
 > Serock
> [...]

Witam

Aktualnie w Serocku nie działa żadna drużyna harcerska. Kiedyś był tam hufiec ale nic z niego nie zostało. Najbliżej działają drużyna i gromada zuchowa w Zegrzu (Hufiec Legionowo). Kontakt najlepiej na legionowo w zhp.pl

Czuwaj
Piotr Korczak