[Czuwaj] podcasty

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 27 Lis 2009, 15:22:22 CET

Rafale, jest mi bardzo miło że zwróciłeś uwagę na podcasty na stronie zjazdu. Jednak mogę Cię zapewnić że Twoje obawy są na szczęście nieuzasadnione.
Co prawda nie wiem czym kierował się administrator strony zjazdowej ustalając kolejność umieszczania podcastów, ale podejrzewam że chodziło tylko o jakieś względy techniczne.
Zauważ, że wśród podcastów jako jedna z pierwszych umieszczona jest wypowiedź druhny Krystyny Chowaniec, która gorąco popiera projekt RN, a na ostatnim miejscu znalazła się wypowiedź druha Zawadzkiego (nota bene delegata z Twojej chorągwi), który opowiada się za projektem GK.
Ale jeśli ktoś miałby obawy że niewygodne wypowiedzi gdzieś znikną, to wszystkie podcasty mam w swoim komputerze. I zapewniam że ktokolwiek będzie chciał je dostać - przed czy po zjeździe - to mu je z przyjemnościa wyśle :)

Pozdrawiam,
Michał Piotrowski
(autor)