[Czuwaj] relacje ze Zjazdu na facebooku

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pon, 30 Lis 2009, 16:39:58 CET

 > Michał nie rań mego serca. Co to za słaby tekst, że będziemy porównywać?
 > Oczywiście, że więcej ludzi będzie na oficjalnej stronie ZHP. Co
 > chciałbyś osiągnąć tym porównywaniem?
 >
 > Kowlak

Piotrze, jeśli poczułeś się dotknięty tym co napisałem, to przepraszam - nie było moim celem sprawienie Ci przykrości.
Co do porównywania ilości osób, to przy tej propozycji specjalnie umieściłem emoticon " ;P " żeby zaznaczyć że nie zależy mi na jakiejś rywalizacji pomiędzy obydwoma stronami. Może zamiast "porównać" powinienem napisać "sprawdzić", po prostu żebyśmy po zjeździe wiedzieli ile osób łącznie śledziło obrady zjazdu - na którejkolwiek ze stron. Zresztą wiele osób będzie pewnie korzystało i z Facebooka i ze strony zjazd.zhp.pl . Już teraz wśród fanów Zjazd_zhp24 jest bardzo wielu członków "oficjalnego" biura prasowego zjazdu. I na odwrót - mam nadzieje że podczas trwania zjazdu Ty i pozostali twórcy strony na facebooku zgodzicie się udzielać kolejnych wypowiedzi dla radia zjazdowego :)

Pozdrawiam, Michał