[Czuwaj] zarządzenie Naczelnika i Skarbnika

Czw, 1 Paź 2009, 22:01:13 CEST

Dnia 01-10-2009 o 16:57:33 Przemysław Marchlewicz
<przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl> napisał(a):

> (moja wiedza pewnie nie jest pełna)- tak było już w innych przypadkach,
> np.
> Włodzimierzowi na Dolnym Śląsku. Pozdrowienia
>
> hm. Przemysław Marchlewicz
> Skarbnik Związku Harcerstwa Polskiego

Włodzimierza nie znam. Ja tylko zwracam uwagę na nieco wątpliwy sens
takiego działania, w którym GK wyraża zgodę na sprzedaż własnej
nieruchomości i zastrzega, ze weźmie z tego 15%, podczas gdy i tak stroną
umowy będzie GK, to dla niej będzie 100% zysku, a że podaruje 85% chorągwi
lubelskiej - taka wola. Krótko mówiąc - nie było potrzeby wyrażania komuś
zgody na sprzedaż swojej rzeczy. Choć polecenie rozważenia zrobienia
korzystnej transakcji było urocze:)
RR

>>> chorągwi. Dobra praktyką jest, że i tak same chorągwie zajmują się

>>> tel. 0/ 22 339 06 45; fax 0/22 339 06 06
>>> kom. 601 647 323

>>> Lubelską.

Ryszard