Odp: RE: [Czuwaj] Komisarz

niemy13 w wp.pl niemy13 w wp.pl
Śro, 7 Paź 2009, 11:30:01 CEST

W ordynacji wyborczej znalazłem tylko dwa zapisy które mogą się odnieść
do takiej sytuacji:

12.	W wypadkach uzasadnionych szczególnymi okolicznościami zjazd hufca
lub zjazd chorągwi może ogłosić jeden raz przerwę w obradach na okres
nie dłuższy niż 30 dni. Na czas przerwy w obradach komendant chorągwi
lub Naczelnik ZHP powołuje pełnomocnika ds. hufca lub chorągwi - jeżeli
sytuacja tego wymaga.

55.	Naczelnik ZHP jest upoważniony do dokonywania bieżącej interpretacji
oraz decydowania w sprawach nie uregulowanych niniejszą Ordynacją
wyborczą ZHP, a związanych bezpośrednio z przebiegiem zjazdów hufców i
chorągwi oraz zbiórek wyborczych.

Bo tak to ordynacja mówi o głosowaniu aż do skutku (przynajmniej ja to
tak rozumiem)
Piotr Jurgielewicz