[Czuwaj] Komisarz

Grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Śro, 7 Paź 2009, 21:01:49 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Wednesday, October 07, 2009 10:33 AM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Komisarz

> funkcjii
> władze na

[TOGRO.pl]
Dla mnie oczywista jest sytuacja, ze jeśli Zjazd Hufca nie wybierze
komendanta, to Przewodniczacy Zjazdu powinien ogłosić przerwe, a Komendant
Chorągwi musi do czasu ponownego wyboru wyznaczyc komisarza, który zarzadza
hufcem. Czy to będzie poprzedni komendant, czy ktos inny to bez znaczenia.
Ile trwa taka przerwa - zalezy od okoliczności, miesiąc, dwa, pol roku...

Natomiast na pytanie o podstawe prawna powolania komisarza nie potrafie
odpowiedziec. Nigdy nie byłem świadkiem takiej sytuacji.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet

Tomaszu,
Ja też nie potrafię wskazać podstawy i  choć działanie takie wydaje się
rozsądne,
(zresztą też miałem taki pierwszy pomysł)
to wg mnie nie możliwe do zrealizowania,  bo statut mówi, że komisarza
powołuje się w miejsce odwołanego komendanta
a jak już pisałem - jak odwołać kogoś kogo zjazd nie wybrał...

Grzegorz, gg 2002518
http://1procent.lodzka.zhp.pl