[Czuwaj] Komisarz

Grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Śro, 7 Paź 2009, 22:03:33 CEST

On Wed 07/10/09 22:01 , "Grzegorz" goja73 w poczta.onet.pl sent:
Behalf Of TOGRO.plSent: Wednesday, October 07, 2009 10:33 AM
> [...]
> potrafie odpowiedziec. Nigdy nie byłem świadkiem takiej sytuacji.
>
> Pozdrawiam
> ___________________
> Tomasz Grodzki
> TOGRO - Komputery Sieci Internet
>

> Tomaszu,
> Ja też nie potrafię wskazać podstawy i  choć działanie takie wydaje
> sięrozsądne, (zresztą też miałem taki pierwszy pomysł) to wg mnie nie
> możliwe do zrealizowania,  bo statut mówi, że komisarzapowołuje się w
> miejsce odwołanego komendanta a jak już pisałem - jak odwołać kogoś

Przez analogię po prostu. Nie da się po prostu dosłownie wszystkiego zapisać.
Inaczej nas statu liczyłby 200 stron, a i tak coś by znalazło się coś czego nie reguluje wprost.

Oki, Pawle,
Tylko ja czytam przepis jako swego rodzaju środek na złego komendanta, czy komendę,
A nie jako czas dla środowiska
Zwróć uwagę, ze lista sytuacji kiedy można powołać pełnomocnika jest zamknięta,
tam nie ma miejsca na dowolność

Grzegorz, gg 2002518
http://1procent.lodzka.zhp.pl