[Czuwaj] Komisarz

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 8 Paź 2009, 20:14:49 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, October 08, 2009 7:06 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Komisarz

> Nie z "automatu" a z "urzędu"

> czyli  w zwiazku z pełnioną funkcją z-cy
> na która został wybrany "imiennie"
> przez zjazd
>

> Oczywiscie, można uznać iż zapisy:
> ------------------------
> § 48
> 3. Zjazd zwykły hufca:
> 5) wybiera komendanta hufca i na jego wniosek określa liczebność i wybiera
> pozostałych członków komendy hufca, w tym co najmniej jednego zastępcę
> komendanta hufca i skarbnika hufca,
> ---------------------
> § 56
> [...]

[TOGRO.pl]
Ja to rozumiem tak, ze z-ca komendanta podejmuje decyzje w imieniu
komendanta, gdy ten jest za granica lub obłożnie chory, ale nadal pelni
swoja funkcje.
Ale ze staje się p.o. komendanta "z urzedu" gdy ten zostaje odwolany lub
zlozy rezygnacje, to chyba nadinterpretacja tego zapisu.

Pozdrawiam
Tomek

PC================================
Teraz to Ty nadinterpretujesz to co napisałem
;-)
Przecież ja nie twierdzę że z-ca sam się
powołuje na "organ tymczasowy"
(statut dość jasno określa uprawnione organy).
Raczej to czym wg mnie winien się kierowac
komendant choragwi
powołując "organ tymczasowy"
w miejsce komendanta hufca
(komendanta a nie komendy).