[Czuwaj] Komisarz

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 9 Paź 2009, 07:39:41 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, October 08, 2009 8:38 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Komisarz

> [TOGRO.pl]
> Ja to rozumiem tak, ze z-ca komendanta podejmuje decyzje w imieniu
> komendanta, gdy ten jest za granica lub obłożnie chory, ale nadal pelni
> swoja funkcje.
> Ale ze staje się p.o. komendanta "z urzedu" gdy ten zostaje odwolany lub
> zlozy rezygnacje, to chyba nadinterpretacja tego zapisu.
>
> Pozdrawiam
> Tomek
>
> PC================================
> Teraz to Ty nadinterpretujesz to co napisałem
> ;-)
> Przecież ja nie twierdzę że z-ca sam się
> [...]

[TOGRO.pl]
Z Twojej poprzedniej wypowiedzi wynikalo dosc jasno dla mnie, ze uznales
z-ce komendanta za naturalnego nastepce, który te funkcje obejmuje z urzedu,
a wiec niejako automatycznie (wymagana tylko decyzja komendanta chorągwi).
Teraz piszesz, ze to tylko wskazowka dla komendanta chorągwi.

Jakbys nie myślał, to z obydwiema wersjami się nie zgadzam.
Niektorzy zastepca nigdy nie powinni zostawac komendantami.
Najlepszy zastepca, to nie to samo co nastepca...

To zależy od tego jakie przyjmiesz kryteria doboru zastępcy.
Jesli przyjmiesz zż zastępca ma być w stanie zastąpić
w każdej sytuacji, to będzie to samo.

Podejrzewam że Twoje zdanie może być podświadomym
skutkiem nieszczęsnego i szkodliwego wg mnie "schematu"

" ... Wychowam swego następcĘ ..."

Pozdrawiam
Czesław