Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 11 Paź 2009, 11:10:59 CEST

----- Original Message -----
From: <michalina32 w wp.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Sunday, October 11, 2009 1:25 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

> W tej chwili w Podstawach wychowawczych JEST słowo BĄDŹ.
> w takim zapisie jaki pokazałeś. I jeszcze nas z WOSMu nie wyrzucili.
>
> Czemu tam jest podkreslone?
> Chyba dlatego, że 12 września dużo na ten temat dyskutowaliśmy.

Nie jest podkreślone.
Podkreślenie jest moje.

Tak jak wspomniałem, niekoniecznie to co
dyskutowaliście znalazło się w projekcie GK.

A dlaczego "...nas z WOSMu nie wyrzucili..." ?
Z prostego powodu - nie wiedzą o tym.

Wg tego co dowiadywałem się w WZ
nie wysłano tej uchwały zjazdowej do WOSM.
Dlaczego ?

> [...]
> poza ramy sformułowania rozwoju duchowego i służby Bogu w podstawach
> oraz nawet dalej niż należeć, czy nie należeć do WOSMu.
>
> To problem z ludźmi, którzy w swym życiu Boga nie znajdują albo Go gubią.
> Problem dzieci z rodzin ateistycznych, które o Bogu nigdy nie słyszały i
> może Go kiedyś znajdą, ale jak to ma się do ich uczestnictwa w życiu
> organizacji?
>
> Takie i wiele innych problemów znalazło odzwierciedlenie w dyskusji
> dookoła słowa BĄDŹ.
>
> i....
>
> NIC. Nie znaleźliśmy pomysłu na zmianę tegoż.

Ja mam prostą propozycję.
Bądźcie konsekwentni.

Stosownie zmieńcie PiPH.
Ze wszystkimi tego konsekwencjami.