Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 13 Paź 2009, 15:27:18 CEST

Ja nie chce tego kwestionować Czesław.

Zastanawiam się tylko, czy:

po pierwsze - to bądź, zmienia całą zasadę (ideę) służby Bogu? Bo to ta
służba Bogu jest najważniejsza...
po drugie - czy w takim brzmieniu jak mamy obecnie, byłaby ta uchwała do
zaakceptowania przez WOSM czy nie...  Stąd mój pomysł, żeby ich przed
Zjazdem spytać - czy w ogóle powinniśmy to - ich zdaniem - zmieniać?

Seascout

W dniu 13 października 2009 15:30 użytkownik harclot <harclot w poczta.onet.pl