RE: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Grzegoz goja73 w poczta.onet.pl
Wto, 20 Paź 2009, 09:32:17 CEST

Tematem zajął się TVN, więc pewnie wkrótce będzie można obejrzeć jakiś
reportaż

Grzegorz, gg 2002518

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Jędrula
Sent: Monday, October 19, 2009 9:56 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Ja wiem tylko, że dyrektorka wyrzuciła harcerzy z ZHR.

Jędrula

A jak było w tym konkretnym przypadku ktoś wie ?

Bo wydaje mi się że albo mamy właśnie przykład braku właściwej opieki
nad harcerzami, albo "Teraz w dawnej harcówce odbywają się odpłatne
zajęcia ze wschodnich sztuk walki. - Za lekcje karate odpowiada
trener, który je prowadzi. Poza tym on płaci za wynajem sali, a
harcerze mieli ją darmo - dodaje dyrektorka szkoły. " ??

Ktoś wie ??

Szumyk

http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/49931,dyrektorka-szkoly-podstawowej-nr