[Czuwaj] statut

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Wto, 20 Paź 2009, 15:12:53 CEST

witam!

Coś mi chodzi po głowie, że był zapis, który mówił, iż projekt statutu
poddany pod obrady Zjazdowi ZHP musi być oficjalnie znany jakiś czas
przed zjazdem.
Próbowałem to odszukać w dokumentach. Niestety bez skutku.

Czy ktoś coś może powiedzieć na ten temat?

Moje pytanie ma też drugie dno. Jako delegat otrzymałem dwie wersje
projektu statutu (GK i RN). W sieci dostępny jest również projekt KPW.
Chciałbym wiedzieć, jaki jest jego status.

Pozdrawiam,
wiesiu

WYGRAJ wycieczkę kolejową po północnej Hiszpanii!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.navigeo.pl%2Fcontest%2Fidea_tour&sid=885